Дайджест міста

FoodMap VibeMap. Як розроблявся вайбометр закладів Києва

Знаєте цей ритуал? Знайти нове місце поїсти в Києві — то ціла стратегія. Спочатку — інста-сторіз, гортати фотки інтер'єру, оцінити, чи смачно виглядає подача. Далі — Google Maps, читаємо останні 15 відгуків, шукаємо між рядків, чи не хейтить хтось за обслуговування. Якщо рейтинг більше 4.6 — вішліст. А ще передивитись меню, запитати поради у знайомих, колег...

Чесно? Це все реально не працює як треба. Занадто багато зайвого, занадто мало реального відчуття атмосфери. Все наче про смаки, ціни, ретинги а саме вайб місця доводиться буквально розслідувати, розвивати «надивленість».

Саме тому я і вирішив створити зрозумілу систему вибору закладів, яка не перетворює пошук на квест із багатьма вкладками та шаманством.

Як все відбувалось

Я довго аналізував — що насправді впливає на вибір? Пройшов шлях від простих табличок і трикутників до кількох складних моделей із психології, маркетингу, сервісу. Базувався на класичних наукових підходах:

Було багато тестів, суперечок, «бойових» перевірок. Але, щоб стало просто та зрозуміло, довелось добряче поекспериментувати. У підсумку все зведось до трьох головних критеріїв: Простір / Комунікація / Експірієнс — і в кожному з них п’ять зрозумілих рівнів, щоб відобразити всі нюанси атмосфери.

FoodMap VibeMap. Так виглядає вайбометр закладів.

Навіщо

Щоб створити нормальний інструмент — не «шаманство з соцмережами», а просту і зрозумілу мову вибору місця без математики та середньої арифметичної.

Згодом на основі цих даних зможемо показувати заклади, які «за вайбом» підходять саме вам, саме тут і зараз.

Як допомогти

Поки що, треба накопичити дані і затестувати механіку. Це дуже легко: перейдіть за посиланням та оцініть 10 рандомних закладів, в кінці залиште зворотний зв’язок. Якщо заклад незнайомий, натисніть «Пропустити».

Цікаво? Поїхали!  

Разом зробимо мапу київських закладів чесною, простою й живою.